دو حرکت ورزشی عالی برای لاغر شدن در خانه

دو حرکت ورزشی عالی برای لاغر شدن در خانه

تا حالا فکر کردید با دو دمبل ساده میتوانید کلی حرکت ورزشی در خانه انجام دهید که همزمان به چربی سوزی و عضله سازی بدنتان کمک می کند.

در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین تمرینات ورزشی در خانه را به شما معرفی کنیم.

یکی از آرزوهای ما این است که ۳ روز در هفته به باشگاه برویم وبتوانیم لااقل ۱ ساعت با خیال راحت ورزش کنیم.اما سرمان شلوغ باشد ومجبور باشیم تا ساعت ۷ شب کار کنیم

و زمانی برای رفتن  به باشگاه نداشته باشیم چه کارکنیم ؟راه حل دیگری وجود ندارد؟نباید به باشگاه برویم؟

هیچ کس بهتر از (مربی شخصی بدنسازی به نام Kelly wells)که مانند بسیاری از شما بچه دار وشاغل هست،این شرایط درک نمیکد.

“کلی” در برنامه جدید خود به نام PWR راهکارهایی رابه شما پیشنهاد میدهد که در زمان کم وبا تمرینات مناسب نه تنها باعث کاهش توده چربی میشود بلکه هم زمان به عضله سازی بندتان کمک میکند.

همانند برنامه اصلی  ” کلی” که برای فضایی مانند باشگاه که پراز وسایل مانند وزنه ،تردمیل،برای افزایش توده عضلانی وتوان بدنی افراد در نظر گرفته شده است فوق اصلی این برنامه در دسترس بودن ان در همه جا هست .اگر زمان کوتاه برای تمرین کردن داشته باشیدمیتوانید فقط با ۲ دمبل ساده کلی تمرینات مفید وعالی انجام دهید.

کلی در گفتگو با مجله shape  گفت:” شما شاید دسترسی نداشته باشید باشگاه بروید  یا اصلا دوست ندارید اونجا باشید ،اما بعد از اینکه که چندین بار از این برنامه استفاده کردید دائما دارم در کامنتها میبینم و میشنوم که میخواهید بروید باشگاه “

در ادامه او گفت:” با این برنامه جدید ورزشی PWR در خانه من استایل ورزشی ام  با وزنه را از باشگاه به خانه آورده ام تا لازم نباشد پول بدهید ،عضو باشگاه شوید تا چنین تمریناتی را انجام دهید.”

برای اینکه بدانی این برنامه چه طوری است یکی از  ویدئو های کلی را برایتان آورده ایم تا متوجه استایل کارونوع تمرینات او بشوید.

در این ویدئو شما کلی را میبینید که تا  دو سوپرست مربوط به بازو وشکم رادر حال انجام دادن هست.

 چرا این تمرینات مناسب است؟

شما  فقط به ۲ دمبل نیاز دارید تا تمرینتان را شروع کنید و از همه مهمتر یک زمان کوتاه در روز کافی است که این تمرینات را انجام دهید.

انجام دادن این حرکات ضربان قلب را بالا برده که همزمان عضله سازی و چربی سوزی با هم انجام میگیرد.

جلو بازو:

پاهارا به اندازه عرض شانه باز کرده، زانو را مقداری خم کنید. دو دمبل را به دست گرفته و آن را تا شانه بالا بیاورید.در آن لحظه برای چند ثانیه آنها را در نزدیک شانه نگه دارید.

سپس به آرامی به حالت اول باز گردانید. این حرکت را 20 بار پشت سرهم تکرار کنید.

شکم:

روی زمین دراز کشیده. پای راست را به آرامی همزمان با دست چپتان بالا بیاورید و به هم نزدیک کنید.

این حرکات برای عضلات پایینی و بالایی شکم مناسب است و آن را 20 بار تکرار کنید. سپس با پای چپ و دست راست این حرکت را انجام دهید.

پشت بازو:

مقداری زانوهایتان را خم و به اندازه ای از کمر خم شوید تا  بدنتان در حالت ۶۰ تا ۷۰ درجه ای قرار بگیرد.

آنگاه دمبل ها را در دست گرفته نزدیک سینه نگه دارید ودوباره به حالت قبل بر گردید این حرکت را ۲0 مرتبه تکرار کنید .

حرکت پلانک:

کف دستهاروی زمین قرارداده وبدن را از نوک سر تا نوک سرصاف نگه دارید. دمبل را زیر سینه خود قرار داده حالا به آرامی با دست چپ وزنه را به سمت مخالف بکشید .سپس بادست راست آن را به  سمت مخالف بکشانید .این حرکت را ۲۰ بار انجام دهید .توجه کنید قوز نکرده و باسن را تکان ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *