چه بخوریم که باسن و ران مان کوچک شود

باسن وران بزرگ برای بسیاری از خانمها از کابوس های شبانه ای که در خواب می بیند بدتر است. خیلی از انها دوست دارند بدون انکه باشگاه بروند و هزینه ای برای آن صرف کنند این دو  قسمت را کوچک کنند. باید گفت یک راه کم هزینه وجود دارد که با اندکی تغییرات در برنامه روزانتان می توانید انها را کوچک کنید و به آرزوی همیشگی تان کوچکی باسن و ران کوچک یا خوش فرم بودن آن ها برسید پس با دایت لند همراه باشید.

رژیم غذایی مناسب برای کوچک کردن باسن و ران

چه بخوریم که باسن و ران مان کوچک شود

حرص و ولع با داشتن رژیم های غذایی سخت؛ بیشتر خواهد شد و میل به خوردن غذای چرب و شیرین را  در شما افزایش می دهد وبه سبب آن خوردنی های عصبی در  طول روز ایجاد می شود. بهتر است در روز به بدن خود اجازه دهید مقداری از این مواد را دریافت کند. بهترین روش 80 به 20 است. ۸۰ درصد از کالری دریافتی خود را بر اساس مواد سالم باشد و ۲۰ درصد آن آنچه را که دوست دارید میل کنید هم سریع‌تر باسن و ران خود را کوچک می کنید و هم به سرعت وزن تان را کم خواهید کرد.

غذای سالم را انتخاب کنید

ما در روز به انواع خوراکی های شیرین و پرکالری ،کم کالری، سالم و غیرسالم روبرو بر می خوریم. بهتر است در میان آنها سالم ترین و کم کالری ترین  را انتخاب کنیم تا بتوانیم بدون ورزش باسن تان را کوچک کنید. اگر هم دوست دارید فست فود بخورید سعی کنید کم کالری ترین را میان آنها انتخاب کنید تا موجب افزایش و تجمع چربی در نواحی باسن و ران نشود. سعی کنید در برنامه روزانه تان از سبزیجات، کربوهیدرات غنی شده، پروتئین های سالم و  چربی های مفید هم چون آجیل استفاده نمایید.

پروتئینی دریافتی خود را کنترل کنید:

زمانی که قصد دارید ران و باسن خود را بدون ورزش کوچک کنید؛ پروتئین دریافتی خود را بایست کنترل کنید. سعی کنید بیشتر از گوش های سفید و در وعده های غذایی خود استفاده کنید که سریعتر به هدف خود نائل شوید.

در خانه بیشتر فعال باشید

چه بخوریم که باسن و ران مان کوچک شود

حال که با وجود گرانی های اخیر، باشگاه رفتن به صرفه  نمی باشد با چند کار ساده می توانیم وزن کم کنیم و این کابوس باسن و ران بزرگ را برای همیشه پشت سر بگذران پس با ما همراه باشید که این کارها را به شما معرفی کنیم

فعالییت داشته باشید :

هر خانه‌ای با داشتن بچه های کوچک کثیف و شلوغ به نظر می رسد بهتر است به جای اینکه از نظافتچی برای تمیز کردن خانه کمک بگیرید؛ خودتان آنها را انجام دهید.کار خانه  یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن و سایز است. اگربه فعالیت هایی همچون باغبانی علاقه مند هستید از همین الان شروع کنید. هرس کردن چمن،گل ها و تمیز کردن  حیاط یکی از کارهایی است که به صورت ناباورانه کالری های اضافی را می سوزاند و این کار باعث می شود که به سرعت وزنتان کم شود.

کارهای خانه را با انرژی بیشتری انجام دهید:

یکی از کارهایی که خانمها علاقه وافری به آن دارند رقصیدن است .رقص در هر دقیقه به طور معمول ۳ تا ۴ کالری می سوزاند اگر ده دقیقه به طور مداوم برقصید مثل آن است که دو تا سه عدد خرما را در کمتر از ۱۰ دقیقه سوزانده اید. سعی کنید با یک موزیک عالی در حالیکه بدنتان را تکان می دهید کارهای خود را انجام دهید. این بهترین راه برای کاهش وزن و کوچک کردن عضلات باسن و ران است

یکجا ننشینید:

زمانی که بیکار هستید به جای آن که مشغول گشت و گذار در پیج های اینستاگرام یا با تلفن زدن به دوستان و آشنایانتان باشید می توانید یک پیاده روی تند یا معمولی یک ساعت و نیمه در عصر ها داشته باشید. اگر هوا آلوده است و دوست ندارید در خیابان پیاده روی کنید به  پارک های مخصوص بانوان بروید که هم فضای آن سالم تر و بهتر است.

صندلی خود را با توپ های بزرگ عوض کنید:

بله درست خواندید توپهای بزرگ را می‌توان به جای صندلی استفاده کرد که موجب تقویت عضلات باسن و پشت ران خواهد شد

نشستن بر روی توپ از احتمال جمع شدن سلولیت در باسن و ران جلوگیری خواهد کرد.

وزنه به خودتان وصل کنید

وزنه های 20 یا 30  پوندی به روی پای خود ببندید و کار خانه را انجام دهید اگر گران است ،یک کوله پشتی که حاوی کتاب است را به دست بگیرید و کارخانه انجام دهید هم وزن کم می کنید و هم عضلات خود را تقویت می کنید

بیرون خانه فعالیت داشته باشیم:

چه بخوریم که باسن و ران مان کوچک شود

بایستید:

سوخت و ساز بدن در هنگام ایستادن بیشتر از حالت نشسته است اگر سعی کنید در طول روز بیشتر بایستید کالری بیشتری خواهید سوزان.د اگر وقت دندانپزشکی دارید و مجبور هستید معطل شوید به جای نشستن و بازی کردن با موبایل ایستاده با موبایل خود بازی کنید.

از پله استفاده کنید:

اگر شاغل هستید به جای استفاده از آسانسور و پله برقی از پله استفاده کنید بالا رفتن از پله ها در افزایش قدرت عضلات جلوی ران و خوش فرم شدن باسن و ران بسیار کمک خواهد کرد .  ۲۰ دقیقه از پله بالا بروید چیزی در حدود ۱۷۰ کالری خواهید بود که معادل ۴۵ دقیقه دویدن است

از دوچرخه به جای ماشین استفاده کنید:

متاسفانه استفاده از دوچرخه به جای ماشین در جامعه ما هنوز جا نیفتاده است. این در حالی است که دوچرخه یکی از بهترین ابزار برای کوچک کردن باسن و ران است.

خودروی خود را در جایی دورتر پارک کنید:

اگر شاغل هستید بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید یا خودروی خود را در فاصله دورتر از محل کار خود پارک کنید تا مقداری راه بروید اگر شاغل نیستید و از ماشین برای خرید و رفتن به فروشگاه استفاده می کنید می توانید آن را یک خیابان یا دو خیابان دورتر پاک کرده  و از آنجا پیاده به سمت فروشگاه بروید.

از قدم شمار  استفاده کنید:

امروزه بیشتر موبایل های هوشمند قدم شمار دارند. سعی کنید در روز ۱۰ هزار قدم را که معادل ۴۵ دقیقه دویدن یا ساعت و نیم پیاده روی است  داشته باشید . با این کار ساده و کم هزینه می توانید وزن کم کنید

منبع: wikihow

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *